Kaip išgyventi PMS?

moteris

Daugeliui moterų kiekvieną mėnesį PMS sukelia labai negatyvius jausmus. Dažniausiai jos jaučiasi labai piktos, taip pat – pakyla svoris, dažniausiai juntamas dirginimas su kuriuo kovoti yra labiau sunku. Yra keli PMS mažinimo būdai ir aptarsime juos. Tikimės, kad tai padės Jums kur kas geriau jaustis ir tuo pačiu nuolatinį PMS pamiršti ir daugiau niekada apie jį nebegalvoti.

Nakvišų aliejus

Verta paminėti nakvišų aliejų, kuris dažniausiai vadinamas pačia geriausia priemone kovoje su PMS. Geriausia pirkti tabletėmis, kadangi vartojimas bus kur kas paprastesnis. Žinoma, visada galima pirkti ir aliejiniu pagrindu, kuris turėtų būti dedamas į maistą. Tokiu atveju galite sumažinti nemalonius potyrius. Dažniausiai rezultatą pavyksta pajusti po kažkur poros mėnesių vartojimo, tad būtinai apsišarvuokite kantrybe.

Daugiau judėjimo

Dažniausiai PMS sumažina ir kur kas aktyvesnis laisvalaikis. Nors gali atrodyti, kad daugiau judėti tada, kai nuotaika yra labai bloga – sunku, tačiau patiekite, tai gali sutrikti galimybę kur kas geriau jaustis. Svarbiausia, kad tas judėjimas jokiu būdu nereiškia aktyvaus sporto. Puikiai tinka ir paprasčiausias pasivaikščiojimas, kadangi jis gali padėti numalšinti nemalonius jausmus.

Daugiau gerų emocijų

Žinoma, kai galvą kankina labai blogos emocijos, kurios dažniausiai sukelia erzulį – svarbu veikti kuo daugiau dalykų, kurie Jums kelia tik pačias maloniausias emocijas. Tai gali būti skanūs ledai, tai gali būti maloni muzika, tai gali būti bet kokia kita veikla, kuri Jums patinka. Ir kuo jos daugiau – tuo geriau. Svarbiausia – skirti dėmesio sau. Juk tada, kai jaučiamės blogai – mes turime save palepinti.

Skanus maistas

Daugelis moterų skundžiasi, kad per PMS jos labai nori valgyti. Ir gerai, reikia save palepinti, reikia valgyti tai, kas Jums yra skanu ir kas Jums sukelia malonias emocijas. Žinoma, kiekius normuokite, tačiau apskritai save palepinti yra būtina.

PMS yra visiškai natūralus procesas, tad reikia susitaikyti, kad jis yra. O kuo daugiau skirtingų metodų naudosite – tuo savijauta bus kur kas geresnė ir tuo pačiu galėsite būti laimingesnė.

Šaltinis: Apie laiką, laimę ir… jausmus

Add a Comment

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *